2004-12-20

同類

是誰? 如此貼燙我的心,嗯......

雨後的城市 寂寞又狼狽
路邊的座位 它空著在等誰

我拉住時間 它卻不理會
有沒有別人 跟我一樣很想被安慰

風 停了又吹 我忽然想起誰
天 亮了又黑 我過了好幾歲
心 暖了又灰 世界 有時候
孤單的很需要另一個同類

愛 收了又給 我們都不太完美
夢 作了又碎 我們有幾次機會 去追
不曉得為甚麼愛 又稀少又昂貴

雲在半空中 被微風剪碎
回憶也許美 可是正在飛走對不對

2 Comments:

Blogger L'envoi said...

She asked.
The reply: "As long as you have memories, there will be roses in the dead of winter."

She asked again.
The reply: "As long as you have hope, tomorrow waits."

She whispered to her soul:
"As long as I have friends, today is beautiful."

The reply: "This is the desired epiphany."

She beamed. :)

12/20/2004 1:48 PM  
Blogger Sandy said...

回憶也許美 可是正在飛走對不對...

12/20/2004 2:03 PM  

Post a Comment

<< Home